Zelfstandig worden in 3 maanden - Reisverslagen van Carlijn Karstens - WaarBenJij.nu Zelfstandig worden in 3 maanden - Reisverslagen van Carlijn Karstens - WaarBenJij.nu
Zelfstandig worden in 3 maanden

Het is zo ver. Ik ben op het prachtige eiland Sint Maarten.
Ik ga hier 3 maanden stage lopen op een basisschool waar de instructietaal Nederlands is.
Ik zal hier af en toe een verslag plaatsen.
Mocht je dat leuk vinden!

Groetjes!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2013

De tijd vliegt!

12 Februari 2013

De eerste keer in een vliegtuig:)
Carlijn

Ik ben Carlijn. Ik zit in mijn 3e jaar van de pabo. Ik ga eind januari naar Sint Maarten om daar 3 maanden stage te lopen! Als ik me een keer verveel dan drop ik hier een leuk verhaaltje.

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5104

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 01 Mei 2013

Zelfstandig worden in 3 maanden

Landen bezocht: